SM31

SM31-062
SM31-062 wraz z SN61-183 podczas obchodów Dnia Kolejarza w lokomotywowni Szczecin Port Centralny, 2004.11.28.

Autor: Wojciech Nowotniak
"Trumna" jako lokomotywa ratunkowa dla pociągu roboczego na tle budynku dworca Szczecin Niebuszewo, 2009.02.19.

Autor: Wojciech Nowotniak
Silniejsza SM31 pomaga słabszej SM42 wyciągnąć skład z remontowanej bocznicy, która jest mocno stroma. Szczecin niebuszewo, 2009.02.19.

Autor: Wojciech Nowotniak
SM31-062 przybyła pomóc wyciągnąć skład roboczy prowadzący prace przy remoncie bocznicy do Stoczni Szczecińskiej. Stocznia nie ożyła i póki co bocznica po remncie nie jest uzywana...Szczecin Niebuszewo, 2009.02.19.

Autor: Wojciech Nowotniak
SM31-105
Tych lokomotyw już nie ma, kolejno stoją SM31-128,086,105. Szczecin Port Centralny, 2004.05.21.

Autor: Wojciech Nowotniak
Widok pociętych lokomotyw z drugiej strony, SM31-105,086,128. Szczecin Port Centralny, 2004.05.21.

Autor: Wojciech Nowotniak
SM31-107
SM31-107 prowadzi manewry na granicznej stacji. Szczecin Gumieńce, 22.02.2003.

Autor: Wojciech Nowotniak
Oczekiwanie na wjazd pociągu osobowego z Angermuende prowadzonego BR232-406. Szczecin Gumieńce, 22.02.2003.

Autor: Wojciech Nowotniak
8 kwietnia 2008 r. w rejonie Szczecina wystąpiła wielka awaria prądu ("Blackout"). Lokomotywy spalinowe okazały się jedynymi środkami trakcyjnymi zdolnymi prowadzić ruch pociągów, SM31-107 przed odjazdem z pociągiem pospiesznym. Szczecin Gł., 08.04.2008.

Autor: Wojciech Nowotniak
SM31-159
SM31 z pociągiem osobowym, Szczecin Gł, 08.04.2008.

Autor: Wojciech Nowotniak
SM31-159 z pociągiem zdawczym przejeżdża przez posterunek odgałęźny Łożnica, 23.10.2008.

Autor: Wojciech Nowotniak