Autor Wątek:  Nie mam inserta!!  (Przeczytany 14794 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siwyopole

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mam inserta!!
« dnia: 19 Lutego 2005, 10:03:18 »
Mam bardzo, ale to bardzo głupi problem... Na mojej klawiaturze jest przedłuzony Delete, nie ma klawisza Insert.... Jak mogę zmienić sterowanie? Tylko napiszcie w prosty sposób, bo jestem w tym laik! Z góry dzięki :)

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mam inserta!!
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Lutego 2005, 10:11:25 »
To co to za klawiatura ? Made in ZSRR :D :P
/ \  / \  / \

Offline Siwyopole

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mam inserta!!
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lutego 2005, 10:50:47 »
Nie, Logitecha, kupiona pół roku temu.

Offline Elmer

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mam inserta!!
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lutego 2005, 11:31:16 »
Witam.

Kiedyś był dołączany wraz z MaSzyną taki programik keymap.exe. Dzięki niemu można było zmienić ustawienia klawiszy w MaSzynie. Posiadałem go, ale gdzieś mi go wcieło. Jak znajdę, to dam znać.

Pozdrawiam Was serdecznie.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Nie mam inserta!!
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Lutego 2005, 11:42:29 »
Zdawało mi się że w obecnej wersjii Maszyny ustawienia są zapisane na stałe i keymap nic niedaje.

Offline Elmer

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nie mam inserta!!
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Lutego 2005, 11:58:24 »
Cytat: "SQT"
Zdawało mi się że w obecnej wersjii Maszyny ustawienia są zapisane na stałe i keymap nic niedaje.


Mylisz się. MaSzyna klawiszologie czyta z pliku keys.ini . Jeśli tego pliku nie ma, to w takim razie jest ładowana defaultowa klawiszologia. Więc za pomocą keymapa zmienisz klawiszologie.

Pozdrawiam Cię.

Offline jaras